Koleksi Sensasi

Budak India Hina Nama Allah


Gambar ini telah disebarkan di dalam FB. Apa yang boleh kita umat Islam lakukan? Tengok sajalah. Tengok dan kutuk. Kata macam2. Sampai ada yang dok kata kalau jumpa budak ni aku rejam sampai mati. Tapi hakikatnya, kita hanya mampu lihat sahaja. Lihat dan beri komen. Lepas tu, senyap. Kemudian muncul lagi gambar menghina Allah sebegini dari orang lain pula. 

Nak bicara dalam politik, bergaduh sesama sendiri. Tanya PAS mampos disalahkan Kerajaan sajalah. Bila hendak ambil tindakan DAP marah. PAS pun kena ikut saja la. Kalau menentang akan dicantas dalam parti.

Minta tolong.. Rayu.. Bekerjasamalah. PAS dan UMNO. Ini kesan apabila Pemimpin Islam tidak bersatu. Betelagah sesama sendiri. Cakap soal rasuah, cakap soal korup. Tuduh sesama sendiri. Dok sibuk nak selesai rasuah kononnya, sampai lupa nak tengok anak2 muda sekeliling yang hina Agama Islam. Yang diajar mahasiswa berdemo tunjuk perasaan hina Kerajaan. Kan lebih baik diajar anak2 Muda menghormati Agama lain.

Remaja di gambar di atas belum tentu lagi status agama dia. Kalau bukan Islam 1 hal. Macam mana jika dikenalpasti remaja ini beragama Islam. Ternganga. Jangan pula dah sampai tahap macam ni, Hassan Ali hendak bertindak ditahan pula. Nak kaji pula gambar ini super impose atau gambar benar. Dah terbiasa diajar selepas Video SEKS Anwar dikeluarkan. Tak boleh percaya dah lepas ni. Memang bodohlah kalau inipun disekat.

Akhirnya anak2 muda makin berani. Yang bukan Islam menghina. Yang Islam pula anggap perkara biasa. Pemimpin dok sibuk nak rampas Kerajaan. Serang politik semata2. :- GR