Koleksi Sensasi

Akibat Terlalu Meminati Britney


Seorang lelaki yang merupakan peminat kepada penyanyi Britney Spears telah menjalani pembedahan jantina dan membuat perubahan untuk menjadikan dirinya kelihatan seperti penyanyi itu. Transeksual, Kara Hays kini telah membelanjakan lebih £ 60,000 pada pembedahan jantina, perubahan wajah dan implan payudara. Berusia 26 tahun, yang dilahirkan seorang lelaki dengan nama Kody, kini dijangka memiliki sedikit sebanyak persamaan dengan penyanyi itu. Hays berkata, selepas membuat keputusan untuk menukar jantina, memilih wanita yang dia minati adalah pilihan semula jadi. Lelaki berusia 26 tahun itu berkata, rupa yang baru yang kini telah berubah meniru penyanyi itu, akhirnya membawa kebahagiaan kepadanya.

Pada usia 15 tahun, ibu bapanya membenarkannya untuk berjumpa doktor dan dia didiagnosis dengan dysphoria jantina pada tahun 1999 dan mula mengambil hormon wanita. Sejak beberapa tahun kemudian, payudaranya mula tumbuh, dan dia mula bebas berpakaian seperti seorang wanita dan menukar namanya kepada Kara. Pada tahun 2002, Kara kemudian menjalani pembedahan penukaran jantina selama 14 jam dan pembedahan implan payudara, dan setakat ini telah membelanjakan kira-kira £ 60,000.

Dia juga telah mewarnakan rambutnya dengan warna blonde dan baginya itulah kesempurnaan. Dia mula yang salah anggap sebagai Britney dan bahkan disebut sebagai bintang mega paparazzi, sesuatu yang dia sangat banggakan. Kara kemudian berpindah ke New York untuk menghadiri Conservatory New York untuk Seni Drama, lulus tahun lepas sebelum bermula pada ijazah dalam bidang perhubungan awam.