Koleksi Sensasi

Ilmu Menghilangkan Diri Dari Orang Jahat

MKFAI - Ilmu Hulubalang
PENGISIAN ILMU
Pendedahan Ilmu Hulubalang Pelbagai Guna:

Menarik Sukma – Kaedah ini adalah untuk tugasan jarak jauh seperti menyampaikan pesan berupa nasihat, ugutan, rayuan dan sebagainya. Sukma orang yang anda tuju akan hadir pada anda dan anda boleh menyampaikan apa-apa pesanan seperti yang dinyatakan di atas.

Telepati – Dengan amalan yang akan diberikan nanti, anda akan mampu untuk membaca isi hati seseorang, dengan keizinan Allah. Dengan ini, anda akan terhindar dari sebarang penipuan jika berurusan dengan seseorang, dan boleh juga digunakan untuk tujuan-tujuan yang lain yang bak-baik.

Terca– Digunakan untuk menerca musuh sehingga musuh tersebut lumpuh dan tidak berdaya, membisu, gementar, takut, gerun dan patuh kepada perintah kita. Cara ini sangat berguna apabila keadaan cemas.

Menghilangkan Diri – Akan dikongsikan kepada peserta dengan ilmu Penglimunan, kegunaan ilmu ini adalah untuk tidak dilihat oleh musuh yang jahat/membinasakan atau orang yang tidak disukai. Konsepnya adalah seperti pada zaman dahulu kala adalah menjadi kebiasaan pahlawan-pahlawan untuk ‘menghilangkan’ diri/rumah/keluarga mereka dari pandangan askar Jepun, Komunis atau British. Dengan izin Allah, mereka tidak dapat dilihat oleh orang-orang  yang jahat.

HADIAH IKHLASIlmu Mengalih Hujan  –  Akan dikongsikan kepada peserta, dengan ilmu Mengalih Hujan, kegunaan ilmu ini seperti dinyatakan di atas. Ilmu ini perlu difahami konsepnya, iaitu mengalih hujan dan bukan menolak hujan tersebut kerana ia adalah rahmat dari Allah SWT. Hujan tersebut tetap akan turun tetapi di tempat lain seperti laut, sungai atau bukit yang mana tidak memudaratkan sesiapa pun.


Amalan ilmu-ilmu di atas adalah bersih dan DIJAMIN Bebas unsur-unsur syirik, tahyul, khurafat,
atau unsur-unsur jahat jin, syaitan, iblis, khadam dan makhluk halus.

Yuran: RM590 RM180          
Tarikh: 19.5.2013 ( AHAD )                                          
Masa: 2.00ptg - 5.00ptg