Koleksi Sensasi

Syiah Menggunakan Wanita Dan Kanak-Kanak Kerana Takut Diserang Mujahidin



Semasa kemarahan Singa-singa Islam dari FSA di Aleppo pada minggu lalu akibat kekejaman yang semakin menjadi-jadi oleh orang-orang Syiah terhadap muslim Syria, mereka dikejutkan saat mendapati sebuah rumah yang sebelumnya digunakan oleh Tentara Syiah Assad penuh dengan wanita-wanita dan anak-anak. 

Salah seorang wanita di dalam rumah itu mengatakan, mereka ditangkap dan ditawan di rumah itu untuk dijadikan sebagai benteng pertahanan dari serangan FSA sehingga para mujahidin tidak dapat menyerang mereka dengan keberadaan wanita dan anak-anak dirumah yang dijadikan markas mereka.

Tambahnya lagi, kawasan ini sangat berbahaya bagi kami dan kamu semua karena tentara-tentara Syiah Assad yang pengecut masih mengepung dan berkeliaran di kawasan ini. 

Ini merupakan salah satu bukti kekejaman dan kezaliman Assad dengan menggunakan wanita dan kanak-kanak sebagai benteng pertahanan mereka.

Ya Allah, Hancurkanlah Assad dan sekutu-sekutunya. Tanamkanlah rasa takut ke dalam hati-hati tentera-tentera Syiah disaat mereka berhadapan dengan singa-singa Islam, para pejuang-Mu ya Allah..
Berilah pertolongan yang cepat kepada mujahidin di Syria, di Mesir, di Palestina, Burma, Iraq, di Afghanistan, dan di mana saja mereka berada. Allahumma Aamiin.