Koleksi Sensasi

Ilmu Pertahanan Diri Bangsa Melayu


Bengkel MKFAI (Menguasai Keajaiban Frekuensi Asma Ilahi) memperkenalkan satu bengkel baru di bawah modul Pertahanan Diri. Dijamin sangat bermanfaat untuk semua tidak kira lapisan umur. 

OBJEKTIF
Membantu masyarakat mempersiapkan diri dengan ilmu bela diri yang ampuh sekiranya berlaku sebarang kecemasan atau perkara tak diingini berlaku. Memandangkan banyak kejadian malang seperti ragut, simbah asid, dan sebagainya yang berlaku disekeliling kita, jadi seharusnya ilmu bela diri ini dapat kita gunakan ketika diperlukan.

SIAPA PERLU HADIR?
·    Wanita – dewasa ni banyak kes rogol, ragut, kekerasan fikizal, simbah asid yang berlaku kepada kaum wanita.
·  Semua orang – dalam keadaan terdesak seperti diserang atau diugut atau dikasari, seseorang itu haruslah berusaha mempertahankan diri dengan apa cara sekalipun. Dengan adanya ilmu mempertahankan diri sesorang itu pasti akan lebih yakin untuk menghadapi musuh, malah mungkin juga dapat membantu orang lain yang memerlukan.

PENGISIAN KURSUS
Peserta akan dibekalkan dengan ilmu Al Hikmah.Manfaat untuk pengamalnya adalah sangat dasyat di mana, dengan izin Allah musuh yang berniat jahat akan terkunci dari jauh. Segala tetakan, tumbukan, tendangan tidak akan mengenai pemgamalnya. Malah kekuatan ilmu jahat musuh juga boleh dicabut..

DIJAMIN Bebas unsur-unsur syirik, tahyul, khurafat, atau unsur-unsur jahat jin, syaitan, iblis, khadam dan makhluk halus.

Penafian: PROGRAM ini bukan belajar silat, tetapi amalan pertahanan diri dari ulama-ulama silam yang terbukti ampuh keberkesannya.

Yuran: RM350 
Peserta Baru: RM180
Masa: 2.00pm – 5.00pm
Tarikh:  09 FEB 2014
gambar hiasan